life in pices

jag klarar inte mer snart, jag har gått sönder så många gånger att det snart inte går att laga.
folk säger att "tiden läcker sår" , men mina sår har gått år och dar utan att läcka.

mitt hjärta och själ är i flera delar , försöker lappa i hopp men det är för många bitar..
du är borta , långt borta , i ett annat land, en annan stad.. undar hur du mår,
undrar om du saknar mig, undar vart du finns.

 jag vill ha tillbaka dig, det skulle va värdens finaste present..


  0 kommentarer på "life in pices"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin