det är nu och då jag undar, jag saknar. vill inte ha såhär.

någon att älska, att vara kär. att inte vara kvar i one nigth stand, eller hej och hejdå , strul och gå, "impa , pimpa ,dumpa" hela livet. jag vill ha kärlek. jag vill ha någon, jag vill ha något, jag vill ha något seriöst. jag vill få bort äckliga rykten om player leker och andra saker. jag vill börja om. för jag är så långt från samma person som jag var för ett halv år sen, för ett år sen, för flera år sen. jag har förändrats så mycket. jag har blivit mogen , jag har blivit sårad , jag har blivit stark, jag har gjort saker jag inte får, jag har gjort saker mot min vilja,jag har velat dö, jag har velat resa runt jorden, jag har velat en jävla massa. och jag har gjort det också, det jag velat i dem flesta fallen. inte dö då för jag tänkte, varför? jag har ett underbart liv med familj ,vänner,släkt och allt. så varför skulle jag dö? tänk på alla som skulle sakna mig. tänk på alla som skulle gråta, tänk på alla som skulle vara tvunga att hitta på en ny hobby för att dem inte har någon att snacka skit om, få lite smaskiga nyheter, lite skvaller och rykten,  det är inte värt att ofra livet för att jag blir svag i vissa fall, det är inte värt att dränka mina tårar för det finns ingen människa som har varit värt dem ,jag ska stå upp för mig själv , jag ska bli något. och det ska jag bevisa, jag ska bevisa alla vad jag är och vem jag är. alla ska få se, vänta bara. ni ska få tillbaka. jag är inte som ni och drar en lögn om alla och skapar rykten , det är patiskt och löjligt. och jag tänker inte sjunka till samma nivå som er. men det jag letar efter i livet är kärlek, men det är svårt, det finns ingen, allt går ut på spel, spel och ännu mer games. just games baby, it's a part of life sweetheart.

  0 kommentarer på "det är nu och då jag undar, jag saknar. vill inte ha såhär."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin