du är faktiskt ganska pinsam själv.

du sitter och skriver att folk är pinsama för visa saker.. men seriöst kolla på dig själv innan du säger eller skriver något. åhh, men har lärt mig med livet att det finns människor till allt so what ever liksom...troligtvis så växer ju folk upp igenom... sin egna tid? eller nja, eller aldrig.

till en gullig vän;
tack för du finns, härom kvällen när jag behövde snacka ut, fanns du där, du har alltid funnits där. i flera år nu, och kan säga allt till dig. du är verkligen bäst och jag vill aldrig förlora dig. du den som alltid finns där, alla lägen, sol som regn, tårar som skratt. utan dig är jag inget. i love u!

  0 kommentarer på "du är faktiskt ganska pinsam själv."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin