förlåt att jag inte har bloggat.

haft fullt upp, så har inte hunnit blogga. men nu sitter jag hos moa igen och jag har fixat mig och har satt på mig en söt liten tomteluva , eftersom det är sista dagen och vi ska ha julhazard och mys med klassen. sen efter vi har slutat drar jag och massa av brudarna in till stan och käkar på ming riktigt mysigt ! sen blir det julklappshancdling och kanske bio. men nu ska jag dra mig mot skolan snart, skriver mer när jag kommer hem ikväll. kommer bilder på rummet då också, nu är det mesta klart, fått upp min nya garderob och allt också. riktigt j*vla snyggt vart det! har jag sagt att jag vill bli inrednings arktiet mest av allt i framtiden? får se hur det blir, skulle vara en dröm som gick i uppfyllelse.

  1 kommentarer på "förlåt att jag inte har bloggat."

Postet av: LOVISA
har utsett vinnaren från veckans blogg nu

blev det du? grattis isf!

om det inte blev du, lycka till nästa gång <3



http://liindstromarn.blogg.se/2010/december/vinnaren-av-veckans-blogg.html#comment



2010-12-20, 12:19:44
URL: http://liindstromarn.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin