i thinking all the time, about us, about that, about everthing.

sitter hos moa nu igen, idag har vi varit i simhallen med hennes familj och kusin ,mysigt! fast moa och jag var sjukt trött och lite sådär bakis humör? nej men trötta och sen hade vi inte ätit något heller så vi mådde väl inte sådär super bra och pigga , men det får man ta när man inte äter! nu sitter vi i alla fall och ser på james bond 007 , och ska snart ta och käka , sover här ikväll igen. och imorgon måste jag plugga fysik, fysik... yäy! känns inte sådär peppande, men ska klara fysiken när jag går ut i 9;an i alla fall.

  1 kommentarer på "i thinking all the time, about us, about that, about everthing."

Postet av: ojsemma
fin blogg :D
2010-12-30, 07:49:24
URL: http://ojsemma.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin