jag har värdens sötaste syster.


söt bild eller hur? den har min söta lilla syster gjort, gu så gullig !!
alexandra , du är min syster hur mycket vi än bråkar och du är den nog den enda som förstår mig till 100. du är bättre än alla andra och har det lilla extra. hihi så söt jag är! vi har gått igenom mycket på 5 år nu och utan dig hade det inte varit möjligt.. jag hade inte klarat det ensam. du är min syster ,jag skulle göra allt för dig.
jag älskar dig bebisen min.


  1 kommentarer på "jag har värdens sötaste syster."

Postet av: AlexandraCato
älskar dig med syster, <3
2010-12-07, 13:01:41
URL: http://alexandracato.devote.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin