saker jag stör mig på.


* såna som är rasister mot svergie. (t.ex. en person som går i skolan , snackar skit om sverige , säger att det är skit och att den hällre skulle vilja vara kvar i sitt land där det är krig. men åk dit då? du är här för att leva? inte för sitta och klaga på hur dåligt sverige är när vi tar hand om dig och lät dig komma hit för inte dö?)

* att man inte får säga att man är stolt svensk, för då är man rasist enligt en del. (t.ex. att jag är hel svensk, jag skulle gärna vilja vara några procent av något annat, skulle vara riktigt coolt!! men jag är 100 procent, ganska trist. men så då när folk säger "jag är stolt engeslman" eller något, så är det helt okej. men om jag säger att "jag är stolt svensk" så är jag rasist? helt fel, enligt mig.)

* att folk inte har hobby, utan lägger all sin tid på andras liv och på vad dem gör. (t.ex. rykten och skit snack, vi alla har varit där. patiskt är det enligten? folk eller en själv, sitter och snackar skit och massa om folk istället för göra något vettigt. men det mest patiskta, töntiga och som man börjar undrar vad folk har för liv är när dem startar massa falska rykten? säga saker som inte hänt, inte gjorts , utan att dem bara vill förstöra? hmm.. dags att skaffa hobbys gullen!)

* folk som är överdrivna. (t.ex. folk som ska överdriva allt, en del bara "åhhh han tog mig på rumpan" jaha? det är normalt liksom. eller "åhh mitt hår är inte platt" när det är spikrakt, eller folk ska överdriva saker som har hänt. åhh... trött blir man.)

* folk som säger massa skit, och snackar massa skit om t.ex. fjortisar/emosar eller liknade fast dem är det själva. (t.ex. när folk börjar klaga, snacka en masa skit om nu till exempel fjortisar, jaha, men har du kollat på dig själv då? eller låt den personen vara det? det är dens personens val, dens liv och allt. so give a shit in thats life biatch !)

* folk som tjatar på hur "tjocka" dem är fast dem är precis normala, och säger att låren inte ska gå ihop. (när folk börjar tjata och säga hela tiden, varje dag, hela tiden, åh vad tjock jag är? när dem oftast är normala. men visst om du tycker det , vafan ska vi göra åt det? ät bättre mat , ät mindre skit och träna i fall du vill gå ner? istället för att tjata om hur tjock du är, jag lovar du går inte ner i vikt av det. och sen det där med allt låren inte ska gå ihop? men snälla! det ska vara så!! det är så på hos kvinnor och tjejer, det är normalt. inget fel med det.)

* folk som bryr sig i fall en person skulle ha 3 bh;ar. so what? det är inte ditt problem ändå gullet. (låt personen ha 3 bh;ar om den vill? det är för fan inte ditt problem , den kanske vill ha det , den kanske vill ha mycket push up? och sen visst den får hängpattar när den blir större i framtiden, men det är ju dens egna val. helt upp till en själv hur man vill ha och ser ut ju? den kanske tycker att du är konstig som har 1 bh?

* rasister/nazister och så vidare. (äckligt. vidervärdigt, finner inte ord.)


  0 kommentarer på "saker jag stör mig på."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin