sover fortfarande..

sitter nu hos moa, sovit och sätt film hela dagen. snart hämtar min papi mig ska hem och packa lite grejer sen så drar jag till mslätt igen för skräckkväll med brudarna och adam tyvärr så kunde inte albin. men brudarna, saiady, elf, algebrant, carlbinder och troligtvis dahl kommer så det blir super trevligt. men lägger kanske in lite bilder och mys när jag kommer hem. hoppas ni får trevlig helg sötnosar. pusspuss!

  0 kommentarer på "sover fortfarande.."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin