åska och regn, ge mig sol och 40 grader igen.


nu har det åskat och regnat nästan varje dag i 3 dagar eller något? ;o  usssch säger jag bara, ge mig solen och 40 grader igen. visst ibland det var sjukt varmt , men bättre än det här äckliga vädret säger jag !

  2 kommentarer på "åska och regn, ge mig sol och 40 grader igen."

Postet av: Fotograf Sofia Wählby
Svar: Det lättaste sättet är att jag ger dig mitt kontonummer så att du enkelt kan sätta in pengarna där. Så fort jag ser att pengarna har kommit in, lägger jag in designen på din blogg. Simple as that :)
2010-07-17, 23:25:52
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/
Postet av: Fotograf Sofia Wählby
Svar: Absolut! Min mejl är [email protected] :)
2010-07-17, 23:50:42
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin