home sweet home
























hemma från bbg nu då! har varit sjukt trevligt och skit kul med allt folk där. synd bara att det regna, men det vart ju kul ändå. bjuder på bilderna, inte så seriösa och ganska ofixade som sagt men det bjuder jag på ;) idag ska jag bara ta det lungt as trött gick upp kl 10 och kom hem vid 3 någon gång igår så ganska trött nu om man säger så.. men veckan är fullbokad träffa massa saknat folk och så de äe nice!
sandra ville inte vara med på bilder typ, så därför jag inte har några på henne typ.. och nej har inte löshår..

keep reading sötnosar, sprid!
love yah guys , ciao !

  2 kommentarer på "home sweet home"

Postet av: sandra
bästa bilderna på mej då :O<33
2010-07-25, 13:29:45
Postet av: Knutmette
Hello admin, nice site you have!
2011-03-10, 10:08:32
URL: http://knutmette.blogimagine.com

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin