packing ...



sååå seriösa bilder..
nu ska jag packa ner mjukis, tjocktröjer, linnen, trosor,bh;ar och smink och gud vet vad.. åker med sandra till borensberg imorgon i alla fall fett med nice blire biatches. kanske kommer blogga lite under helgen, kommer hem på söndag. blir förhoppningsvis lite bilder då också sötnosar ;) nu ska jag i alla fall försöka få i allt i en smidig väska ,för vill till stan imorgon också -.- hmm... kan nog inte det med all packning kommer se fail ut ju. ahja får dra till stan när jag kommer hem , är ett måste. har inga kläder typ, sen måste jag har nytt smink också ju. ni får ha det så bra,

love yah guys , ciao !

  0 kommentarer på "packing ..."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin