spa dag


härligt , minst en gång i veckan. en dag för sig själv, och ha härlig spa dag hemma! finns inget bättre nästan .. har i alla fall tagit ett varmt skönt bad, fixat fötterna och målat tånaglarna. haft på ansikts mask nu, så ska ta bort den snart. sen hade jag hårinpackning i håret i duschen, så nu är det mjukt och lent, härligt säger jag bara! nu ska jag bara ta bort de gammla naglacket och göra franskmanikyr?  hmm eller någon härlig färg? rosa, röd, blått, gult? hmm får se vad det blir. ahja ikväll blir det mys med mor min, skönt också ibland ju !:*
nu ska jag fixa naglarna , puss på er !

  0 kommentarer på "spa dag"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin