bus, vinterljus & kom inte ihåg.



här kommer 3 bilder från när vi gick vinterljus genom Linköping förut riktigt kul var det, lekte att vi inte var från sverige och gick runt och snackade svenelska och ragga på det haha nejdå. sen när vi kom hem så käka vi och sånt och såg lite tv. nu sitter vi och ser film på tv ,imorgon blir det att gå och se när sofia ska spela teater klockan halv 10, ahja vad gör man inte för sina nära och kära?;)
igår var i alla fall riktigt trevligt , träffa massa nytt folk och jaa... eh mys och sånt kul. tycker fortfarande synd om lille mattias , haha hoppas han mår lite bättre idag. men nu ska jag vara social med brudarna. ni får ha det så bra. tack för ännu en trevlig helg med mysigt folk.

  0 kommentarer på "bus, vinterljus & kom inte ihåg."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin