inte ens du eller den är perfekt, ingen är.


när jag mår bra. mår min kropp bra. tänker aldrig banta, tänker inte sluta äta för jag har lärt mig hur dåligt jag mår av det, jag har sätt vad det gör med mig själv. jag är nöjdare och känner mig sjukt snyggare med former, än att inte ha något alls och jag vil aldrig förlora ROMPPPPA. jag är inte super nöjd med mig själv, men alla har vi våra komplex, våra små detjaljer, våra små fel. ingen är perfekt, ingen är fel fri. INGEN!


  0 kommentarer på "inte ens du eller den är perfekt, ingen är."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin