jag gillar rumpa och jag är busig.

trevlig och mysig kväll igår och idag, träffat nytt och fint folk. fast min väska vart baxad i fredags och en till tjejs, så skulle polisanmäla det för det fanns massa grejer där i. men nu sitter jag hos moa med mathilda och sofia också, ska sova här och film och grejer.
men ha det bra. skriver mer när jag kommer hem.
puss
jag gillar rumpa och jag är busssssig.

  0 kommentarer på "jag gillar rumpa och jag är busig."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin