jag känner mig sjukt duktig idag.


bild sen förra vintern.

känner mig sjukt duktig idag, vart hemma och gissa vad jag har gjort? pluggat ! riktigt fint , pluggat inför 5 st förhör kemi , 2 st fysik , 2 st so och även håller på med engelskan och ska skicka iväg den till min lärare. stolt över mig själv helt ärligt faktiskt ! så nu ska jag ta en paus käka och sen blir det nog ett långt och mysigt bad :)


  1 kommentarer på "jag känner mig sjukt duktig idag."

Postet av: Michela
Tusen tack Victoria! Hoppas att du mår bättre ... Krya på dig.
2010-11-15, 22:10:29
URL: http://michelacastellari.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin