julmusik myyys.


nu vill jag faktiskt ha värme.. snö, nej tack..
heeellu söta flickor och pojkar, sitter hos mathilda och chillar skulle pluggat men det gick ju sådär kan man säga !;) sitter och lyssnar på julmusik, hihi mysigt ! och pratar om fransar och gud vet vad... i alla fall ska dra till gymnasie öppet hus på yrkesgymnasiet ,trevligt! sen blir det nog hem , ska plugga och fixa lite har köpt nya lampor och gardiner och grejer till mitt rum.. ja jag är lite seg på bestämma vad jag ska ha ;) så nu har jag taklampa , haha efter sådär några veckor? ahja, jag är inte blind.. fast några f*ttor baxa min väska med glasögon ,ahja har fått pengar för det i alla fall.. nää men nu ska jag va social. puss!

  0 kommentarer på "julmusik myyys."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin