kvällen igår tja....



stan igår och träffa sofia som sagt, mysigt ! sen så stack vi hem till mig och moa kom också. vi fixa oss , sen drog vi till elon mitt ute i igenstans och träffa massa folk och hade anmält trevligt och mys och grejer. sen drog vi hem någon gång för sofia skulle hem, moa och jag såg film och lite och det är typ vad vi gjort hela dagen. nu sitter jag här och ska plugga, så ska väl ta och göra det.. eller så tar vi det annan gång!;)
vart inte så mycket bilder, min mobil dog. men hoppas ni hade trevlig kväll !


  0 kommentarer på "kvällen igår tja...."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin