lägg er inte i andras liv, lev ditt eget.

varför bryr ni er när det inte ens gäller er?
varför forsätter ni när ni inte vet ett skit?
varför är ni så patiska och hittar på en massa fejk rykten?
har ni inget liv,
har ni inget bättre för er,
det kan jag svara med egna ord ,
nej det har ni inte.
ni är patiska och seriöst är vi 5 eller?
lägg er inte i andras liv, lev ditt eget?


  2 kommentarer på "lägg er inte i andras liv, lev ditt eget."

Postet av: Cissi
bra skrivet!
2010-11-23, 16:05:24
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postet av: Lucke
Tjena! Planer för kvällen? :)
2010-11-23, 16:09:21
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin