snart blir det gällstad och träffa min kung.




bilderna är från 7-8;an.
ska snart till gällstad och träffa min kung knarkamami dahl. love her !
hjärtat, du är bara bäst. kännt dig ganska länge, men började snacka och umgås mer i 7;an och det ångrar jag inte ett dug. vi har hållt ihop den mesta av tiden i 3 år nu vad jag kan minnas, med ett litet små tjafs och bråk. men vad som än händer så är du bäst och jag älskar dig tills mitt hjärta dör.
du har funnits och stöt mig igenom allt, och jag kommer aldrig släppa din hand.


  1 kommentarer på "snart blir det gällstad och träffa min kung."

Postet av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!
Hej!

Jag tänkte bara tipsa om att det är sista chansen att tävla om ett presentkort på min blogg. :) Tävlingen går ut idag 22.00:

http://adara.blogg.se/2010/november/tavling-i-samarbete-med-qpixse.html#comment



En annan tävling finns i min högerspalt! Det vore superkul om du ville vara med och tävla! :D

P.S Om du inte vill ha reklam så ber jag om ursäkt!

Hoppas du får en mysig advent! <3

Kram
2010-11-28, 02:49:32
URL: http://adara.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin