if no one will listen


bild från tunisien bjuder..

tjuu babes, hemma från skolan idag då. kräktes och grejer hela natten igår och fortfarande lite.. men blir nog skolan imorgon sen blir det att käka lite tacos med folk och grejer mys!  nu ska jag i alla fall ta och fixa mitt rum lite mer får se vad som händer sen, men ni får ha det sött puss !

pecccy and love


  2 kommentarer på "if no one will listen"

Postet av: Nicklas
aw tack så mkt, vinnaren dyker upp på bloggen imorgon :)
2010-10-18, 19:25:43
URL: http://fejkadblond.blogg.se/
Postet av: William Marklund
hihi tackar :* <33

okej roligt att du är med kommer presentera vinnare i dag eller i morgon! // MVH William
2010-10-18, 19:32:27
URL: http://williammarklund.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin