jag stöter på dig



tjeeeeenixen bloggen, min nya hälsning är ganska så fin tycker jag! haha
måste bara säga en klockren sak från igår på stan

"jag stöter på dig" *och så stöter den på armen* .. (sofias repilk igår, heheh)
hahahhah seriöst, jag tror jag skulle börja tjuta av garv! klockrent säger jag bara!
och nu kom jag på en liknaden...
"jag tänder på dig" *så tänder man på med tändare på personen!* ¨
haha kanske inte så kul,om någon skulle göra så .. men riktigt kul att säga;)

i alla fall kom ju hem för en stund sen , ska väl ta och se någon film och bara slappa. imorgon blir det skola igen.. jipppie? mm eller hur, om det vore så !


  1 kommentarer på "jag stöter på dig"

Postet av: Williammarklund
tackar så mycket D:

2010-10-24, 21:20:45
URL: http://williammarklund.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin