KNULLRUFS OCH NY VAAAKEN, GILLAR VI !


vacker såådär , ska käka frukost sen sätta på mig ett par shorts och börja sortera alla 10000 kartonger ... så det inte blir falliat som andra gånger när man står halvnaken och alla grannar ser , inte snyggaste synen direkt;) eller som felicia och jag förra sommarn eller vad säger du? haha, pinsamt värre ! men ahja, sen ikväll blir det att träffa felicia i alla fall , vi ska bara slappa se film och snacka om en hel del !  så uppratera senare kanske, men ni får ha det så bra. blir nog bättre uppratering i veckan , då min dator troligtvis är fixad och klar !

peeyyzzz babes'


  0 kommentarer på "KNULLRUFS OCH NY VAAAKEN, GILLAR VI !"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin