skooooolan är baaajs najs som majs traalalla

sitter i skolan och är inne på ****** och planerar lite för helgen. härligt pepp blir det ! så ska snacka med en liten pöjk om det senare... efter skolan blir det i alla fall att dra till jenny i stan och plugga och grejer.


Inte Adam
om har bloggtorka?:
Liten... har hört att adam är ganska stor och att han är Grym och hela paket...

just det ska ändra från förra inlägget att adam är stor och inte liten, haha mogno fan !;)
nu ska jag nöööörda lite mer sen stan, pusss :*


  0 kommentarer på "skooooolan är baaajs najs som majs traalalla"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin