you going down biatch.



lite seg på bloggat men dagen har varit ft najs.
haha idrotten gustav var ft dum , vi körde basket så skulle jag ta bollen för dem åkte in i målet sen kom han efter , jag ramala och han satt sig på mig rygg och min rygg bara *knaaaaaaaak* alltså den knäcktes eller vad det heter så har ft ont, sen hade jag värsta oturen igen på matten fick vi nonstopp godis sen hade jag kvar, så vid skåpet tappa jag ur alla förutom 4st ur muggen.. duktigt !

sen så va jag på skjutbanan med lite folk idag , haha, sjukt najs var det !
sen körde vi lite spank spank efteråt, haah så nu är min röv och ben lite röa fortfarande.


ahjah nu ska jag packa sen imorgon blir det att åka med klassen till bodaborg .. and have som fun!;;
kommer hem på lördag ,ha det bääst !

ppeccy and love

  1 kommentarer på "you going down biatch."

Postet av: GUEVACCI - Uppsalas Grymmaste Blogg!
Tja, vad har du gjort idag då? :)
2010-10-07, 21:52:50
URL: http://guevacci.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin