1 månad , 10 dagar.

1 månad , 10 dagar har gått.
jag saknar dig fortfarande,
jag försöker glömma,
men kan inte sluta tänka på dina bruna ögon,
ditt fina leende.
jag tänker på dig dag och natt,
jag saknar dig så det gör ont.
ta mig tillbaka,
2 veckor där..
det var som en dröm,
det vi dela, dem nätter vi hade,
dem stunderna , det var perfekt.
avståndet är land i från,
oh  baby... plz come back

  0 kommentarer på "1 månad , 10 dagar."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin