haha halvnaken och grannen ringde på dörren...


haha, vakna för ett bra tag sen bara legat och myst i sängen. sen ringde grannen på dörren nyss och fråga om en grej , så stog jag där halvnaken eftersom det bara är jag hemma var jag ju tvungen att öppna.. haha fint ! blir att gymma lite senare, sen blir det slapp och plugg. sjukhuset imorgon och på tisdag också då.. bläääh..

peecccy and love biaaatch


  2 kommentarer på "haha halvnaken och grannen ringde på dörren..."

Postet av: Sandra
Kikar in.. Hur har din helg varit? :)
2010-09-26, 13:22:01
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postet av: Cissi
Ska vi följa varandra via bloglovin? :)
2010-09-26, 13:36:11
URL: http://cviklund.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin