hemma nu och nu drar jag igen..


sitter på papis dator, får bli bild från i sommras i tunisien på mig och min syster. vill ha tillbaka färgen , awi:(
kom hem för en stund sen, nu ska jag smsa amanda och möta upp henne sen blir det möte grej på ku. senare ikväll blir det plugg,plugg och mera plugg till engelska provet imorgon. hej ig barn babes ! thats lilla jag.. ahjah, ska byta om nu tror jag fryser fett mycket.. jävla sverige väder säger jag !  åhh varför bor man inte utomlands eller har 20+ året om??:(

pecccccccy and love biatch


  0 kommentarer på "hemma nu och nu drar jag igen.."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin