kom hem nyss...


mongo bild jag vet.. bjuder!
hehe vart sååå duktig på att blogga, nemen hann aldrig igår kom hem sent duscha, sen va jag så jävla trött att jag sov. hel najs dag i stockholm i alla fall. köpte inte så mycket eftersom jag ska spara till min navelpercing jag ska göra, men behöver troligtvis bara betala för smycket eftersom jag känner den som ska göra navelpercingen. sen så måste jag ha lite cash tills jag åker till frankrike/polen inte bestämmt än, men ska dit med ku -sjukt najs blir det, att åka dit med alla goa männsikor på höstlovet .. utan föräldrana ;) men hur som helst, lägger upp grejerna från igår ,imorgon någon gång.

kom hem nyss i alla fall vart ute i mslätt med felicia, ellie, putte och tedda. satt under ett träd mesta av tiden sen och bara chilla, eftersom det börja regna ft mycket. trevligt som fan vare i alla fall!  nu kom jag hem nyss, ska ta en dusch igen för tränade på gymmet några timmar idag också. sen ska jag byta om till mys och sen får jag se vad det blir. måste ju va uppe vid 9 imorgon ska va barnvakt åt mina små ur gulliga kusiner på 5 och 7 år tror jag? ahja, vara barnvakt ett tag sen blir det fix och stan med folk. sjuuukt najs, slaggar hos linnea eller någon annan sen väl. så blir itne så mycket blogg imorgon. sen söndag blir det träna och lambo tror jag, men nää nu är detta inlägg ganska , eller väldigt långt.

peeeecy and love biatch

  1 kommentarer på "kom hem nyss..."

Postet av: Ellie<3
Feet kul varee asso:D<33
2010-09-25, 00:52:29
URL: http://ellieadolfsson.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin