mjaao har inte lust att ta bild just nu..


hej alla mina söta läsare, hoppas ni mår bra. kom i alla fall hem från sjukhuset nyss, så nu sitter jag med den där j*vla slangen i näsan ner i magen.. mysigt värre asso!;)  man kan detsutom se den om man öppnar munnen och ser ner i halsen.. blä! får inte heller äta frukt och lite annat under detta dygn, ft pissed.. vill ju ha äpplen, bannaner och grejer meeen näää.. åhhhhhh!  nu ska jag nog i alla fall se någon film eller pyssla lite med min desgin och försöka glömma att jag har en liten maskin och slang genom min hals och mage.. imorgon blir det skolan i alla fall. rätt gött ändå, för får lite sovmorgon också ! men skriver mer senare.
och om någon gör photoshop designer ("proffsiga")  helst grattis eller väldigt bra pris, säg till !:*


  0 kommentarer på "mjaao har inte lust att ta bild just nu.."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin