natalia salas och victoria cato.


sofia rädda mig nyss, hon skicka hk frågorna thanks sweeti! :* så nu ska jag gör det, för glömde skiten i skåpet och ska va inne imorgon.. kul att göra om det verkligen. imorgon blir det att träffa min otroligt saaknade brud natalia, åhh fan va jag saknat henne! - gumman du fattar inte vad du betyder för mig. du var en av som fanns där när alla vända ryggen till, när skit snacket och rykterna kom. du fanns där tätt i till , hjälpte mig genom alla dagarna. du hållde min hand hårt och fick mig att le och skratta när mina tårar helst ville göra sjöar. du är verkligen oslagbar gumman och jag menar det. alla lambo tider slår verkligen allt, jag kan inte va tyst i en minut i din närhet antingen skrattar vi eller pratar i mun på varandra.  det finns ingen som du, du är verkligen 100% äkta. jag älskar dig gumman, du är en av dem som betyder mest för mig. släpp mig aldrig. finns för dig natt och dag, tills dagen då jag dör. när jag bara ville hoppa och försvinna ur värden , kom en ängel från himmlen och hjälpte mig upp till toppen igen. som fick mig att tro på forsätta leva, som fick mig tro att jag skulle klara det. att jag skulle klara allt. som gav mig kraf och styrka. du finns alltid där hjärtat när jag gråter floder, när jag skrattar, när jag är dum i huvdet.. när jag gjorde mitt misstag för någon vecka sen. du fanns där, du alltid funntis.

natalia salas och victoria cato, haha man och fru som sagt. kom ihåg när vi " gifte " oss gumman, älskar dig !

  3 kommentarer på "natalia salas och victoria cato."

Postet av: William Marklund
okej <3
2010-09-20, 21:19:40
URL: http://williammarklund.blogg.se/
Postet av: nataliasalas
aso shit gumman! du är helt otrolig, gud vad jag älskar dej mest på hela planeten!

Du betyder så himla starkt och jag längtar verkligen att få se dej igen, våran vänskap är så jävla stark och jag kommer alltid stanna vid din sida, för det är där jag trivs och känner mig tryggast!

Hos dig vill jag vara i en evighet



vi föralltid, och ahhaha klart jag minns det

det var THE TIME OF MY LIFE!



massa kisses



DIN MAN! ::<3333333
2010-09-20, 22:21:53
URL: http://chesister.blogg.se/
Postet av: William Marklund
haha finare kan man va:D som dig ska man va då är man fin :D;) <3
2010-09-20, 22:37:19
URL: http://williammarklund.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin