R.I.P


lite mer är 2 månader har gått, sen du lämna jorden och gud fick tillbaka sin ängel.
jag tänker fortfarande på dig. tänker om du har det bättre där du är nu, än du hade när du fick lida här på jorden.. du var en sån fin mäniska, en sån otroligt fin person. du var verkligen guldvärd. du var en av gudsänglar, som han hade släppt ner på jorden, men han ville väl ha tillbaka sin ängel. mina tårar rinner fortfarande lika mycket som när jag fick veta att du inte längre skulle komma tillbaka . jag visste innan, att det va kort tid kvar. men ville inte fatta det. nu är du i himmlen, och vi saknar dig här. hoppas du har det bra..
r.i.p... <3


  0 kommentarer på "R.I.P"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin