svar på frågestunden.


kristinabronnvall:

fråga 1. är du på g med någon nu? :)
svar; nej det är jag inte:)

Heaton:
fråga 2. Vad använder du för att tillfredsställa dig själv?
svar; haaha, privat dude ;)

Jocke
fråga 3. Är du oskuld?  
svar; nej, det är jag inte.

Jocke
fråga 4.
Isf hur många har du knullat med?
svar; hahah, jaddu privat ;)

Liza
fråga 5. Vill du vara singel?
svar; nää ,det vill jag faktiskt inte.. vill va kär och ha seriöööst förhållande (för en gångs skull..)


Malin
1. vad gör du helst på helgen ?
svar; är med folk, myskvällar och fest !

2.snyggaste killen du vet ?
svar;
hmm , vet faktiskt inte

3.hur lång är du?
svar;
159 och en halv ..hehe

4.vad väger du ?
svar;
50 ungefär..

5.favoritårstid ?
svar;
SOMMAR , helt klart !

6.gränsen på ålder för ett förhållande , alltså hur gammal får killen vara minst och max ?
svar; minst ett år yngre , just nu i alla fall, skulle kännas konstigt att va tillsammans med någon i min lillasysters ålder;) max ålder vet jag inte direkt , 93-92;a typ. just nu, blir ju annurlunda hur äldre man blir !:)

7. vilka bloggar läser du?
svar; jag läser ganska många olika, men följer inte så många dagligen:)

8. vem är din bästa vän ?
svar;
jennydahl, nataliasalas, marcelasalas och sen har jag flera närmaste vänner leo, emil, kevin, amandacarlsson, linneabermelid , feliciaahnström. och ganska många fler!:)


9. vart vill du bo när du blir äldre ?
svar; göteborg, skåne eller utomlands!

10. favoritklädsel?
svar;
jag älskar mjukisbyxor och myskläder, men inget jag går i hela tiden. men skönaste att ha helt klart !

Simon
fråga 16. hur gammal är du ?
svar; jag är 15, född 1995.


anonym
fråga 17.
favorit ställning?
hur ofta har du sex?
skulle du tänka dig ha kk?
svar; haha, favorit ställing håller jag för mig själv gull1 ;)
det är väl olika om man har förhållande eller inte..
mjaaa kanske , skulle kännas lite slampigt

sara
fråga 17. Vad är det du tycker mest/minst om med dig själv?
svar; det jag tycker minst om med mig själv är mina korta ben och att jag är ganska kort,  det jag tycker mest om med mig själv är att mitt hår växer snabbt, mina ögon och om jag ska va ärlig min mage lite också.. ;$

anonym
fråga 18. kan inte du börja videoblogga? vore jätte gulligt!:)
svar; jo ,det kanske jag skulle kunna göra. men tycker det känns lite konstigt att sitta och prata med mig själv;)

anonym
fråga 19. äru oskuld?:)
svar; fortfarande nej ;)

anonym
fråga 20. är du oskuld? om inte hur gammal var du när du förlorade den? och med vem?
svar; nej det är jag inte, jag var 14 och vem jag förlorade den med vet nästan hela linköping..hhaha

felicia
fråga 21. röker du?
svar; nej , jag slutatade för ett halvår sen:)

Sofie
fråga 22. Hej!
Har du provat analsex? Isf, va tycker du om det?
svar; haaha, vilken fråga, och nej jag har faktiskt inte det !;)


anonym
fråga 23. är det sant att du varit gravid?
svar; nej det är det inte.

haha så svarade på alla frågor , hoppas ni fick ett svar som ni ville !;)
nu ska jag gå ner och käka , puss såläääänge.

  0 kommentarer på "svar på frågestunden."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin