te amo, te amo.


har fortfarande inte hittat min usb sladd..ahja.

dagen har varit helt okej, hade hk på morgoen skulle alla göra varsin maträtt. riktigt najs, så fick jag köttfärs så gjorde biffar mums !  i alla fall, riktigt najs dag. haha jag och amanda har dampat rejällt idag, fin fint ! sen skulle vi vänta på bussen med jenny, haha fyfan säger jag... " du muckar du elle, vafan har du tagit min brud för" haha dog. nu är jag hemma i alla fall, duschat och satt på mig mjukisbyxor och stor mysig tjocktröja. gillas skarpt asso!
men nu ska jag bara fräsha upp mig lite , sen kommer lite gäster.

peecy and love biatch

  0 kommentarer på "te amo, te amo."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin