rosa naglar nu !

'
'
ska nog städa lite tror jag?
Målat mina naglar rosa nu riktigt sött vart det! Idag har jag bara varit hemma och slappat. Solat ute för första gången i år , fick ju lite färg i alla fall (se förra inlägget ;) ) Vid 5-6 någon gång följde jag med mami och papi och handlade på city cross, vart mycket gott! Sen tog mamma och jag även en snabb runda i Mantorps Outlett ,kom hem med en jätte söt blus/linne! visar den imorgon !:)
Sedan har jag käkat gott, sätt på tv sveriges mäster kock och efterlyst (sen disney ,själklart ;) hihi!)
Pratade med Mathilda ett tag också ,busunge .... haha ! Ska i alla fall på stan med den tösen imorgon efter mitt besök hos tandläkaren.
Gissa vad jag ska göra där? ;)

  0 kommentarer på "rosa naglar nu !"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin