I GONNA GET THER SOME DAY





Du kan komma vart du vill. Bara om du ger allt. Kämpar för det. ALDRIG ger upp!
Du är unik. Du är så bra precis som du är.
Låt ingen, jag menar ingen, tala om hur du ska vara, hur dålig du är. TAKE NO SHIT AT ALL !
Det är ingen som bestämmer hur du ska vara, vad du ska säga, hur du ska se ut - bara du.
Folk kan stå och säga att du är skit, att du inte är värd ett dug, att du aldrig kommer bli något.
Det är du som bestämmer vad du ska bli.
Och du vet själv att den som står och säger eller snackar bakom ryggen är bara så jävla avensjuk på dig.
Avrundas av dig helt enkelt. Lite förebild helt enkelt. Thats it. Simpel and easy. 
So remeber, don't ever forget...   You are FUCKING BEAUTIFUL!
"what ever anyone says, you are beautiful just the way you are"

Love

/ V


  0 kommentarer på "I GONNA GET THER SOME DAY"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin