31 december - packa och fix

Godmorgon finisar! Allt bra med er idag? Med mig är det så JÄVLA AWESOME, bra alltså haha ;) Så taggad, äntligen är det den 31 december som jag har väntat (speciellt denna vecka..) känner på mig att detta kommer bli grymt!
Börjar med att jag, mathilda tar tåget vid 13 tiden till norrköping möter upp natalia, sen tar vi tåget mot katrineholm! Kvällen är planerad med god middag med fina vänner sen blir det fest, får se vad som händer. 12 slagets pussen ska man väl ge till någon också? ;) Ger lycka till året och så vidare... haha.
'
Men innan jag ens tar tåget till norrköping. Så ska jag fixa mig lite snabbt och packa det sista och dra mig mot linköping för att möta upp mathilda. Jag ska försöka hitta något som jag vill ha på mig ikväll.. kollade runt igår och hitta en topp som verkade skit snygg! Jaja, det fxar sig alltid annars.
Men vi hörs under dagen babes, och bli inte allt för fulla ni ska komma ihåg 2011 också ;) haha!

  0 kommentarer på "31 december - packa och fix"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin