6 månader idag

Om 6 månader.. ett halvår. Då är jag i samos i grekland. Dricker goda drinkar, äter grekisk mat (mycket fetaost), badar och njuter av att jag har tagit sommarlov några dagar innan alla andra. Gud vad jag längtar!
Jag och alex ska ha eget rum också, hehe fan vad bra! Jag är 17 år då. Det är början av sommarlovet. Åh jag längtar! Grekland - det kan inte bli bättre....



  1 kommentarer på "6 månader idag"

Postet av: kalle
TÄVLING PÅ MIN BLOGG! Gå med i den? värt ett försök!
2011-12-13, 10:47:14
URL: http://kallehedin.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin