jag vill ha dig som jag hade dig förut

Tja babes! Allt bra? Haft en nice helg? :) Min har varit super bra! Nu har jag fixat klart mig, ska snart i väg till min moster för att fira jul där. Nice! Haha jag är nog den enda som firar jul 3 dagar i rad... men de är ju trevligt med allt folk :)
Men vi hörs under dagen eller ikväll när jag kommer hem, fixade naglarna, ni får bild när jag kommer hem ;)
Veckan kommer bli super bra! Imorgon ska jag vara med brudarna, onsdag-fredag är jag i gbg, lördag-söndag katrinaholm och firar nyår och har det trevligt :D
'
Nu ska jag iväg, puss mina fina!

  0 kommentarer på "jag vill ha dig som jag hade dig förut"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin