livet är för jävla bra

Två bilder från idag. Sushin i Nordstan måste ni bara äta! Stället heter Slimfood och har också goda sallader för de som inte gillar sushi. Gud vad jag älskar Göteborg!♥
'
Nu är jag tillbaka på hotellet, vart ingen bowling vi gick till ett mysigt fik i stället. Pratade och hade det trevligt. Nu ligger jag i hotell sängen, ganska pigg eftersom jag jag sov lite middag förut haha. Sitter och kollar på lite jobb till sommarn, har en liten ide... Imorgon blir det att sova ut lite och käka sista hotell frukosten :/ Sen blir det handbolls match efter det sushi till lunch och sista shoppingen innan vi åker hem. Nu ska jag se på film och äta och dricka lite gott. Ha en bra kväll finisar, puss!

  0 kommentarer på "livet är för jävla bra"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin