natten innan jul

Jag och min fina vän Mathilda (sambon.. hehe) Kääärlek till henne! Den andra bilden är lite små crazy när jag åker skridskor ;)

Hej! Är ni nykfikna och förväntans fulla som små barn mina läsare? ;) hehe, det är jag i alla fall.. ingen anning vad jag kommer få mer än eric i april då (fan vad bra det kommer bli!!).
Ska i alla fall fira jul hos min mormor och morfar imorgon, mysigt. Så kanske inte blir mycket bloggning men de är ju förstårligt hoppas jag.
Lovet ser bra ut också, först nu massor julfirande, sen åker jag till göteborg på onsdagen till fredagen och på nyår blir det förhoppningsvis katrinaholm, hur nice lov som helst ju. Sen ska Mathilda och jag åka massor skridskor också, hihi!
Nu ska jag sätta på en julfilm och sen sova gott, god jul på er finisar! ♥

  0 kommentarer på "natten innan jul"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin