packar mot göteborg

Hej mina fina! Hemma från en hel dag med mathilda på stan, var på ikano med mammsen en stund också.
Nu sitter jag här och har besluts ångest för vad jag ska packa med mig till göteborg imorgon :( ska ju vara där till fredag så det är ju inte länge.. men måste ju ha kläder. Jaja det fixar sig! Nu är nästan allt fixat till nyår, lite små saker bara som är rätt stora haha. Men ska ta med mig datorn så ora er inte det kommer bli uppratering :)
Men nu måste jag packa, vi hörs imorgon puss !

  0 kommentarer på "packar mot göteborg"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin