snön ligger tjock på gator och torg

Hey babes! Allt bra? :) Med mig är det toppen, fick ju jullov idag! Haha avslutningen var bara 30 minuter, men riktigt roligt var det i alla fall, nog den roligaste avslutningen jag har varit med om.
Efter det så drog jag och mina fina brudar på en liten avslutningsfika, mysigt! - Planerade även lite för nyår ;)
Senare åkte jag och Mathilda hem till Linköping, gick på stan lite och letade julklappar, träffade alex och handlade julklapp. Har bara några julklappar kvar nu, som jag ska ta imorgon... första gången jag har gjort allt i sista sekund. Får bättre mig till nästa år. Nu sitter jag i alla fall med en liten uppgift som ska vara in skickad imorgon, fin slippar den lite hehe, ska skicka in den snart, sen ska jag fixa lite julpyssel, träffa felicia. Så vi hörs senare finsar! Ha en bra dag.

  2 kommentarer på "snön ligger tjock på gator och torg"

Postet av: Linn
Hej!

Vad ska du göra i jul? :)
2011-12-23, 04:55:03
URL: http://nattstad.se/linnhahne
Postet av: Monika
Ny omgång av "Julens Awesome" och jag vill att du ska vara med! :D Ju flera som är med, desto flera vinnare. ;) Så kom igen! Va med! :D

http://ttomtenissarna.blogg.se/2011/december/dom-3-vinnarna-ny-omgang-d.html
2011-12-23, 17:19:08
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin