sunes jul och mat


så söt man kan va!

Hej! Kom nyss hem från skolan, ledsen för att det inte vart något uppdate i skolan men har pluggat för fullt som vanligt. Hehe, har ju blivit en redig pluggis och den kör jag tummen upp med!
Nu ska jag i alla fall ta något att äta, lägga mig i sängen och se på sunes jul (bara jul filmer nu, jag vet... men jag tycker om julfilmer så mycket hehe)
Vi hörs senare ikväll, puss!

  2 kommentarer på "sunes jul och mat"

Postet av: william
sunes jul äger:D fin header:D



Vad tycker du om mina "Ordinary Beautiful Girl" Modell bilder som jag har tagit:D?
2011-12-14, 17:28:59
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postet av: Anonym
- awh!
2011-12-14, 17:54:13
URL: http://ILROMANISTA.SE

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin