tonight we dancing on hollywood sign

Nyår imorgon!!! Så jävla taggad alltså! Ska ju som sagt till Katrinaholm med några vänner och träffa massa folk där och ha det trevligt! Allt är fixat och klart. Förutom mitt klädproblem som vanligt... men ska åka till stan tidigt för sista minuten, har ju andra outfits annars men inte riktigt nöjd ;) Nu ska jag fixa bus , sen ska jag försöka hinna sola imorgon så jag blir brun och fin till nästa år, haha. Men nu ska jag packa, fixa naglar och lite sånt smått, vi hörs babes love & kiss!

  0 kommentarer på "tonight we dancing on hollywood sign"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin