hemma från emma nu , ska åka och fira kusien min.

hemma från emma nu, hade jätte kul och nördae blogg haha töntar ;) bilder kommer upp ikväll! skulle göra ett mms inlägg men det funka inte, då jag kom på att jag har ett nytt nummer så det är därför.. hmm ganska segt :( så får väl fixa det ! nu ska jag fixa mig själv lite snabbt, sedan ska jag till min kära lill kusin som blir 6 år, lill pöjken kommer snart växa om mig, haha :)
ciao !


  0 kommentarer på "hemma från emma nu , ska åka och fira kusien min."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin