im relly going out with him.

c'è una mi manca,
era estate,
Faceva caldo,
era in un altro paese, lontano da qui.
ora siete nel paese vicino, lontano dal nuovo.
Mi manca il tuo quartiere dal periodo estivo.
Ho bisogno di calore.


jag saknar din närhet ,från sommarn då. månader har gått, jag vet. på andra sidan landet, har jag min kärlek till dig. jag behöver din värme, från alla nätter vi dela. summer flirt, summer love, summer sex. i miss.

  0 kommentarer på "im relly going out with him."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin