np gick bra..

sitter nu i skolan och "jobbar" bra med svenskan. skrev 15 sidor på np så känner mig ganska nöjd och duktig. slutar om 30 min ungefär, mami hämtar mig vi ska först till vårdcentralen sedan till ikano. men puss på er , skriver när jag kommer hem!

  1 kommentarer på "np gick bra.."

Postet av: sloarez - check me out if you dare !
Hej! kika bara in på din blogg och önska en fortsatt trevlig kväll och snart helg och hoppas allt är bra med dig :) kramar !
2011-02-10, 19:55:55
URL: http://sloarez.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin