filmen är GALEN.

haha han heter "stan" , har suttit och snackat med sofia och det ... haha ska nte ta upp det igen. får så ont i magen kan inte sluta garva :(

haha , hinner nte se klart filmen,  mobilen ringer, får sms, folk skriver på msn, på fb, överallt.. jag blir galen. buhuhu :( :love:
funderar på sova, men inte ett dug trött..
men det är ju skola imorgon,
men skit samma.. jag orkar inte sova..
det är trevligt att prata med folk om allt och inget..
men jag är trött... övertrött.. fast inte trött. tror ingen fattar... ganska wiert just nu.
fattar inte ens vad jag snackar om? gud alltså!

aae, nu får jag sluta!! för jag vet inte ens vad jag skriver? :O :S

  0 kommentarer på "filmen är GALEN."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin