igår & idag.

'
lite old pics, haha söta !
igår efter skolan drog jag och amanda först till ikano för köpa lite korv för vi var hunriga fast ne det vart glass för henne och bulle för mig. sen tog vi oss till bik bok och köpte ett par thigts till mig, så jag får väl fota alla mina inköpa idag ;) sen så mötte vi oscar, jesper, anton, robban, affe vi satt och chilla i ett par stolar på ikano, senare drog vi oss mot stan träffade även fia,lisa & julia då, och linnea från teatern som var hur länge som helst sedan, sen till oscar, senare så drog amanda och jag ner till rese ,satt och vänta på tåget snackade om allt och inget, mycket "prata ut snack" och sånt. tack gumman för du alltid finns och lyssnar, love u amanda! ♥
sen gick vi hem till mig och forsatte med vårat lilla snack, hemma oss mig käka vi lite och dator, däcka väl runt 1-2 ? haha vi som skulle "lana" haahahah, fint ! :)
idag så ska vi i alla fall färga mitt hår sedan får vi se vad som händer, just nu ligger lilla amanda och sover. hihi så sött!! :) hörs senare, kommer med bilder på håret och kläder !! ;) nervös ,för hur håret kommer bli, kommer säkert bli helt fel som vanligt... :(

  2 kommentarer på "igår & idag."

Postet av: K A R I N
Sv: jo det är väl bra!
2011-01-29, 13:18:31
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postet av: HANNA
Fin blogg! Allt bra? :)
2011-01-29, 13:21:35
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin